Thursday, 22 November 2012

I like to move it..move it..

i like to move it..move it...

Akhirnya hari ni secara rasminya kami semua telah berpindah ke office baru. Aku tak dapat tempat idaman pun tapi tempat aku mengadap tingkap la jugak cume dinding cubicle ni tinggi sket jadi kalau nak bercakap dengan orang sebelah kena bangun.. dulu boleh sembang gitu2 je...

Office baru saya..

View dari tingkap office..
Semoga suasana office baru ini dapat memberi aku semangat baru untuk lebih bekerja dengan lebih rajin dan produktif..wah!!

7 comments:

  1. bestnya...
    jauhlah berbatu2 cantiknya office u dari office akak nih.... tapi akak pasrah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sini tak jem...masuk kje 8.30 tapi keluar rumah kul 8 pun okay...

      Delete
    2. hehe..maksud kak net..opis dio lebih cantik berkali ganda dr opis kak net..bkn jauh by kilometer

      Delete
    3. Oo..maafkan saya....curik2 menaip bace blog td..tu yg silap pham...huhu

      Delete
  2. oklah cubicle tinggi
    x nampak apa xtvt..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oklaa..tapi kadang bole terkejut sebab tibe2 ade org kt belakang....emm..

      Delete
    2. huh bahaya tu tiba2 jenguk dr belakang
      jeng jeng jeng
      #jangan pandang belakang

      Delete

Have a nice day... ☺