Monday, 7 January 2013

Yuna & Aizat bergabung meletop untuk AJL27...

Yey!!! Lagu feberet aku Terukir di Bintang jadik juara untuk AJL27. Walaupun Yuna tak dapat perform malam tu tapi bagi aku aura Aizat berjaya membuatkan lagu tu tak bunyi cam lagu Yuna dah tapi lagu Terukir di Bintang versi lelaki...hehe



Aku tengok persembahan Aizat tadi santai dan sempoi je nyanyi sambil pegang mug pastu muka baik je siap misai nipis lagi...gaya ala retro gitu...(sebenarnya selain tu aku kagum dgn aizat sebab dia buleh maintain kurus... ^ ^

Mula2 aku target lagu Teman Pengganti dari Black & RJ (menggantikan Malique) jadik juara sebab lagu tu best jugak...tapi dapat Persembahan Terbaik pun dah ok..nyanyi atas platform pusing2 tu nasib baik tak feninn...hehe.

Tapi yang lagi tepat tekaan aku adalah untuk Vokal Terbaik...kalau dulu awan nano dan noktah cinta tapi sekarang Ku Akui yang suara si Hafiz tu memang power...dia antara produk terbaik estro kot...suara mantap terr...#^_^

** Terukir di bintang tak mungkin hilang cinta ku padamu...**

2 comments:

  1. sama je story,hehe
    ermm dah tertulis AJL ke 27 milik Yuna

    ReplyDelete
    Replies
    1. wpun ada suara2 sumbang... tapi terpulang la sebab hak nak menilai dan bg pendapat mengikut citarasa sendiri...telinga masing2 kan..

      Delete

Have a nice day... ☺