Tuesday, 12 March 2013

Petua awet muda Abam Nuar..

Gambar ni aku pinjam dari fesbuk abam Nuar sendiri..ensem kan lepas dia potong rambut pendek camni, terus nampak muda lagi 10 tahun..hahah

Teringat dulu2 mak aku selalu cakap yang aku ni tak sesuai rambut panjang sebab nampak tua sebelum usia..huhu. Ade ke camtu??

Takpelah mak...anakmu ini memang sukee rambut pendek pun, so maknanya nak kena carik bakal en somi yang rambut macam abam Nuar lah jawabnye..gituuu =)

"Ajari aku tuk bisa menjadi yang engkau cinta...agar ku bisa memiliki rasa yang luar biasa untuk ku dan untukmuu..."


#berangan jadik Nora Danish la kejap = P

11 comments:

  1. tepuk tangan kat "Nora danish"

    ReplyDelete
  2. adoi..sakit perut baca
    kim salam abang Nuar ye

    ReplyDelete
  3. owh..panjang ke pendek ke..rambut bf kak nealopah ni tetap ensem! hahahaha

    ReplyDelete
  4. #kak Nieda,
    clap..clap..clap...go ND!!

    #sis,
    statement tu tak bleh blaaahh...huh!!
    waalaikumussalam...

    #kak nealopah,
    bila rambut pendek lagi ensem kak..suka sangat kat diaa..huhu

    #are_lin,
    cubelah petua tu =)

    ReplyDelete
  5. akak memang suka abam nuar rambut panjang....macho...

    ReplyDelete
  6. no komen.. sebba akakpun suka tu orang..

    ReplyDelete
  7. sungguh la npk lagi mudak rambut pendek cam tu
    tp el suka laki rmbut pjg hahaha

    ReplyDelete
  8. ha ah la.. nmpk lagi muda bila dah berambut macam tu...

    ReplyDelete
  9. Sebenarnya tak kesah pun rambut dia caner..sebab memang minat dia pun..hehe

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺