Monday, 24 June 2013

Ini Jerebu bukan Jelebu..

Teruk jugak ye musim jerebu sekarang ni sampai kan kerajaan umum semua sekolah di Selangor & KL terpaksa ditutup hari ni. Cuba korang tengok beza gambar kat bawah ni. Ini view dari tingkap opis aku sebelum & selepas. Tiada lagi langit biru seperti selalu..heheh


Oleh sebab demikian, kami terus mengambil langkah berjaga-jaga dengan memakai mask walaupun ketika berada dalam office..hehe


#Harap jerebu ni cepat lah baik..pedih mata laa..

16 comments:

  1. ZORRO :)
    # amboi kemain yg tepi tu posing

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. takde keje pakai mask dalam opis..hehe

      Delete
  3. mmg nampak beza, opis akak ni pun sama... putih je luar tuh... aduh lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. so far arini punye view dah semakin okay kan..smlam memang teruk sangat..

      Delete
  4. kualiti udah sudah tercemar..angkara org lain kita yg kena huhuh..selesa x pakai mask tu..kalau JM pakai jap lagi rasa gatal2 je kat muka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun JM. Lemas lah pakai mask gitu..nak bernafas pun rimas..hehe

      Delete
  5. tak pakai mask pun, malas...tapi kalau kuar tu memang pedih jugak la mata, asyik basuh muka jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orga,
      jangan lupa pakai spek itam lau nak kuar ke mana2..

      Delete
  6. elehh yelah tu lam ofis pakai mask
    eksen sj kannn hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..poyo je kan dalam opis pun pakai mask..

      Delete
  7. suka la tu dpt pakai mask dalam opis... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..eksen je tu semata2 nak instagram...

      Delete

Have a nice day... ☺