Wednesday, 26 June 2013

Tahniah Syura!!

Last year punya final Masterchef Selebriti Malaysia (musim pertama) aku tak dapat tengok langsung sampai sekarang. Aku tak ingat kenapa aku termiss siaran tu padahal aku ni memang antara ribuan peminat rancangan realiti masakan ni. Aku selalu camtu, follow bagai nak rak tapi bila final atau episod akhir selalu termiss..sakit pulak hati ni..huhh!!

So malam tadi memang aku nekad nak kena tengok jugak sebab apa yang ada malam tadi tu sedikit sebanyak ada jugak la yang kena mengena dengan tempat aku mencarik rezeki..hehehe. Dah lama nak post gambar ekslusif ni sebenarnya..#bajet hot sangat kan...kalau dapat ambik gambar dengan cikta takpe la jugak, ini setakat dengan bendera merah tu je ponn...hahaha


Ini pulak view dari tingkap opis aku..tempat dorang announce sapa yang menang. Masa ni sehari sebelum majlis tu kot..lupe arr..


Tahniah Syura & Celina sebab berjaya sampai ke final. Masing2 ada kelebihan dalam bidang masakan ni, contoh macam Celina pandai masak western & Syura pulak pandai masak masakan melayu. Actually Cikta pun okay jugak tapi nak wat camne takde rezeki nak ke final. Anyway, aku tengok kan Syura makin cantik kan sekarang..betul tak?? hehehe


Ni masa dorang bergambar dalam galley kapal A380 yang menjadi kebanggaan kompeni MAS bersama cik pramugari & pramugara yang bertugas masa tu..


Yeah!!! Dua tiket kelas perniagaan ke Paris, boleh bawak anak-anak sekali tak?? hehe


#baru aku tau dah tiga anak dia rupanya..tapi maintain je comel..

10 comments:

  1. cantik syura. ibu muda. syura memang layak! tahniah syuraaa :)

    ReplyDelete
  2. Rasanya memang Syura lebih menyerlah dan layak..

    ReplyDelete
  3. rezeki dia behijrah pakai tudung..tahniah syura!

    ReplyDelete
  4. syabas syura.... my sista dok laa cakap cikTa yang menang...

    ReplyDelete
  5. Tulah x sangka dah 3 anak dia.. Apapun dia mmg layak menang.. :D

    ReplyDelete
  6. yela malam tadi baru tau dah 3 anak rupanya..memang maintain.suara pun still sedap:)

    ReplyDelete
  7. tahniah untuk syura...baru tau dier menang dah lama tak nengok rancangan ni...

    ReplyDelete
  8. Syura memg mkin cntik....ank sulg pun dh bsar...

    ReplyDelete
  9. congrats syura....
    tapi memang respek lah kat all of them...
    pandai memasak....kalah i ok :)

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺