Wednesday, 24 July 2013

Contoh Surat JAWAPAN Mohon Cuti Raya..

Ini adalah surat jawapan kepada SURAT MOHON CUTI RAYA yang di post oleh IRFA sebentar tadi.

Sapa-sapa yang tak paham tu boleh la mintak kawan2 atau ofismate korang yang anak jati kelantan tu tolong bacakan ye...hehe


#Korang kena lah baca surat permohonan tu dulu baru baca surat jawapan ni tau...hehe

9 comments:

  1. terbaek
    meh kita berbalas surat.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. best jugak kan..berbalas entry..hehe

      Delete
  2. ahahaahah....lawak lah 2 beradik nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM..
      kitorang mmg close sangat
      # tangandidamatakeatas

      Delete
  3. Pahe skek2 jah..hok lain2 tu xtahu hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dok pehe kalu boleh rujuk kamus..hehe

      Delete
  4. Haha.. Versi hok ni pun lawak jugok.. Sio2 kawe sian ko koli tadi, malas hangit rupanya dia tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. #Aisy,
      kelatam gak ke??
      malas hangit dih...heheh

      Delete
  5. Hahaha! Ini lawak k. Kite tak paham sangat tapi boleh la. :D

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺