Saturday, 17 August 2013

OST Ijab & Qabul :: Dengarlah Bintang Hatiku (Demeises)

Dengarlah bintang hatiku
Aku akan menjagamu
Dalam hidup dan matiku
Hanya kaulah yang ku tuju

Dan teringat janjiku padamu
Suatu hari pasti akan ku tepati

(Chorus)

Aku akan menjagamu
Semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh

Ku terima kekuranganmu
Dan aku tak akan mengeluh
Kerna bagiku engkaulah nyawaku

Dengarlah bintang hatiku
Aku akan menjagamu
Dalam hidup dan matiku
Hanya kaulah yang ku tuju

Dan teringat janjiku padamu
Suatu hari pasti akan ku tepati

Aku akan menjagamu
Semampu dan sebisaku
Kerna ku tahu ragamu tak utuh

Ku terima kekuranganmu
Dan ku tak akan mengeluh
Kerna bagiku engkaulah nyawaku

14 comments:

  1. lagu indon ye?
    terbuai2 kalau dengar lagu indon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaknieda,
      Yup..lagu indon, sebab best jugak bile dengar..

      Delete
  2. yahooo...tercari2 siapa penyanyi lagu ni... hahaha..
    tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaknet,
      Akak tengok ke cite Ijab Qabul aritu? Saya tengok jugak tapi dah nak habis, masa tu adi dah mati..huhu

      Delete
  3. amboi... layan lagu lak yerk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...lagu indon ni best, kena dgn telinga saya..

      Delete
  4. best lagu ni...suka suka...

    ReplyDelete
  5. x jumpa pun link yg full movie.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti i try download..kalau ade..hehe

      Delete
  6. Replies
    1. Alaa..kmulan, saya pun tengok dah last, terlupe..hehe

      Delete
  7. Selamat hari raya Aidilfitri.. tak berkesempatan nak tengok cerita ni pun..

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺