Thursday, 2 January 2014

2014 :: Aku dan Azam..

Selamat Tahun Baru 2014 semua!!! Yeyyy

( 02-01-2014 ) Hari kedua di tahun 2014. Semoga tahun ini menjadi tahun yang lebih bermakna untuk kita & lebih baik dari tahun2 sebelumnya..in shaa Allah. Umur pun semakin lama makin bertambah..huhu. Azam baru aku masih lagi sama dengan azam lama. Semoga Allah mempermudahkan jalan untuk hambamu ini..aminn


Apa pula azam anda? Sila kongsikan bersama CV..heheh

20 comments:

  1. Kau dengan azam? Ini bukan Azam si Saiful Azam tu kan? Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. t.a.t.a,
      Si Saiful Azam budak Ampang tu ke?? Takde kena mengena kot...ni azam lain, ko tak kenal..hahahah

      Delete
    2. azam?
      macam penah ku dengar nama ini
      dimana ye
      lalallalaa

      Delete
  2. Replies
    1. Nurzakiah Hanum,
      Hepi new year too.. =)

      Delete
  3. bila kita berhijrah demi mencapai matlamat , insha Allah akan berhasil asalkan tak putus asa .

    ReplyDelete
    Replies
    1. harumankasehvee,
      Terima kasih..& selamat tahun baru utk awk..

      Delete
  4. Selamat tahun baru Cik Viva...semoga apa yang di azamkan tu tercapai dan di permudahkan ye Aminn...

    Kalau tanya azam tahun baru JM adalah nk kahwin hahahaha...mana lah tggal nya prince charming nieee

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM,
      Selamat Tahun Baru..in shaa Allah JM..
      Emmm...macam same je, macam kopipes CV punye jerr...hahaha

      Delete
  5. saya nak belajar menjahit. yeay..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4feet8,
      Wahh..bagusnya nanti leh jahit baju raya sendiri..takyah hantar tailor dah..hehe

      Delete
  6. slmt thn baru CV. Smga thn ni mnjadi lbh baik dr thn lepas.
    Http://iamtifa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tifa anvar,
      Selamat Tahun baru jugak.. =)

      Delete
  7. ntahlah x tau azam ke mana ape pun kemana..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak EL,
      Sy ni dah bpe tahun asik renew je azam tu..kna banyakkan lagi doa & usaha nih...hehe

      Delete
  8. Semoga azam tahun baru tercapai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mimi Azirah,
      Terima kasih...in shaa ALLAH...moga2 tercapai lah =)

      Delete

Have a nice day... ☺