Wednesday, 5 March 2014

WW :: Doa Pagi..

Bismillahirrohmanirrohim..(Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih, Lagi Maha Penyayang)..


27 comments:

  1. nice sharing
    terus iols doa ari ni hehe

    ReplyDelete
  2. kalau x sempat doa pjg
    cukuplah doa
    'kurniakan aku kebaikkan hari ni, jauhkkan aku dr keburukan hari ini'
    amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis,
      Doa je dlam bahasa Melayu kan..jangan doa kat fesbuk je..doa tu biar ikhlas dari hati..

      Delete
  3. terima kasih atas perkongsiannya cikviva... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yana Halim,
      Meh doa2 waktu pagi utk keberkatan sepanjang hari..hehe

      Delete
  4. terima kasih untuk perkongsian ni:)

    ReplyDelete
  5. ini lah doa yang bos aku buat desktop background dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tata,
      bagus jugak buat camtu, aku tk terpiker pulak..nak buat jugaklah..

      Delete
  6. harini x kerja..xpa, save untuk baca hari ahad nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nick,
      Hahaha...simpan next week je..lupe lak johor cuti jumaat sama mcm kelantan daa..

      Delete
  7. Tp okje datng sini dah maghrib .....sok pagi le baca atenya....

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺