Thursday, 22 May 2014

I'm Back & Baby Kembar..

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...aku dah selamat kembali ke tanah air ku Malaysia yang tercinta ni hari selasa lepas. Kisah percutian aku selama 6 hari 5 malam tu akan menyusul bertalu-talu selepas ni...baca jangan tak baca tau..penat aku nak mencatat nama2 tempat kat sana tu..hehehe.

Gigih aku nak mengingat semua rentetan perjalanan & aktiviti (macamlah banyak sangat aktiviti) kat sana semata2 nak diabadikan dalam blog ni kesayangan aku nih..


Oh ye..lagi satu nak cite..masa kat sana, akak aku wassap pic anak buah baru kitorang. Yeyy..tahun ni tambah kena bilangan duit raya...hahaha.

Dorang ni comel sangat sebab dorang kembar uolsss. Tak pernah lagi rasanya dalam family aku ada pasangan kembar ni. Nama panggilan dorang Zayyan & Rayyan, nama penuh aku lupa sebab panjang nau..

Aku pun still kompius nak bezakan yang mana adik, mana abang sebab muka baby sebijik kan..heheh


Hope baby2 sekalian sihat walafiat & membesar dengan sempurna..inshaaallah..

Yang Ikhlas..
Makcek =)

2 comments:

  1. emm igt citer IST
    hajar ada 2 sepupu nama Rayyan
    hahaha

    ReplyDelete
  2. biasanya yg besar skit adik berbanding abg nya kecik skit ;) wahhh dah selamat pulang ek...

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺