Friday, 6 June 2014

Cara-Cara Melipat Stoking..

Dah jumpa satu cara melipat stoking selain dari menggulung je. Aku rasa cara ni lebih efektif sebab mesti takkan ada masalah tak jumpa carik pasangan...(bukan pasangan hidup ye..hehe). Malah cara melipat ni nampak lebih kemas dari yang biasa. Sila cuba lipat stoking anak2 anda balik nanti..


Kredit untuk yang sudi share tutorial ni.. ^ ^

8 comments:

  1. lebih nampak kemas dari cara menggulung ;))

    ReplyDelete
  2. Akak main gulung jer dedua helai, lepas tu masukkan gulungan dalam hujung sehelai stokin. So, 2-2 belah selamat tergulung dalam satu bungkus. Nak buat main bola pun boleh...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aziela,
      Boleh jugak camtu..takdelah hilang2..

      Delete
  3. adoi..satu kijo pulop nak belek stokin
    meh lah kita berjemaah lipat stokin hari cuti nnt ;)

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺