Tuesday, 17 June 2014

Selepas 100 hari..

Selepas 100 hari misi pencarian pesawat MH370 yang dikatakan hilang & berakhir di Lautan Hindi pada 8hb Mac lalu, aku masih lagi berharap semoga ada keajaiban yang berlaku..inshaaallah



9 comments:

  1. apa lah cerita pesawat malang tuh... moga ada keajaiban... moga Allah akan makbulkan doa2 kite

    ReplyDelete
  2. Mmg sentiasa mengharap keajaiban berlaku

    ReplyDelete
  3. berdoa dan terus berharap

    ReplyDelete
  4. insyALLAH..harap2 tiba bulan yg barakah ni bawak keajaiban

    ReplyDelete
  5. tulahkan Cik Viva...bila entah nak jumpanya MH370 ni....moga lambat laun akan terungkailah hendaknya. Tapi tulah bila dah lama ni dah makin jauh pulak dengan diri kitakan...

    ReplyDelete
  6. Kakak ada terbaca kat satu blog (berani) dia kata kapal selamat dan semua penumpang & krew pun ada lagi hingga kini. Bila baca tu macam logik tau sebab ada kisah yg melibatkan politik negara besar yg rasanya politician kita pun tahu tapi ditutup-tutup. Entahlah... kita doakan the culprit will be known and surrender at the end.

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺