Thursday, 24 July 2014

Bendera Separuh Tiang di KOMANWEL..

Bendera Jalur Gemilang dikibar separuh tiang semasa hari perasmian SUKAN KOMANWEL 2014 di Glasgow, Scotland oleh pembawa bendera negara sempena memperingati tragedi nahas MH17

Kelihatan juga barisan para atlet hadapan memakai uniform crew MAS..


Biar apa orang nak cakap & kondem pasal MAS, aku tetap bangga menjadi salah seorang dari ahli keluarga besar MAS. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain...ahakss

#Proud to be Malaysian =)

9 comments:

  1. sedey kan..bangga dengan malaysia walaupun apa pon terjadi

    ReplyDelete
  2. Akak kesian dengan warga MAS. It seems that MAS selalu jadi mangsa politik. Tak cukup dengan dalam negara...antarabangsa pun attack juga. Sabarlah...

    ReplyDelete
  3. sedihnya.. tak kira laa keja kat airasia ke mas ke.. bila jadi incident macam ni.. kita jadi satu. sama2 bersedih atas apa yang terjadi. be strong MAS. we are always with u

    ReplyDelete
  4. Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.

    Pohon maaf zahir dan batin….

    Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

    Makan ketupat rendang tu ingat2 le kite heheheeheh

    ReplyDelete
  5. kita tetap bangga ngan MAS..

    Selamat hari raya cik viva!!

    ReplyDelete
  6. Sedihlah pulak kakak bila tengok macam tu. Terharu...

    Selamat Hari Raya & maaf zahir batin dari kakak ye dik..

    ReplyDelete
  7. org takde akal je yg kondem kebanggaan malaysia ni kan...

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺