Friday, 25 July 2014

Dapat KAD RAYA dari CIK JARIMANIS..

Semalam kita dapat kad raya dari blogger CIK JARI MANIS @ nama pendeknya JM. Sapa tak kenal & baca belog JM kira macam satu kerugian besarlah, sebab belog beliau banyak info & panduan untuk sesapa yang kaki travel tu. Sila klik SINI untuk keterangan lanjut ye...heheh.

Teruja sangat sebab tak sangka sempat jugak sampai kad raya tu. Terima kasih JM...terima kasih abg posmen..


Tapi dalam tu ada dua kad raya..satu untuk IRFA & satu lagi aku punya kad. Sempat lagi JM selitkan duit raya utk anak2 buah aku tu. Terima kasih acik JM...hihihi

12 comments:

  1. Salam
    kann...BEST dapat kad & duit raya ..Thanx jugak JM bagi kat pohcik..sob sob sob terharu tauu! :)

    cik Viva, hati hati dijalan raya, Pastikan strengLock letak di tempat sepatutnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokcik,
      keta CV takde stereng lock la pulak...heheh

      Delete
  2. cama-cama CV...alhamdulillah sampai sblm CV cuti raya...duit raya tu tuk nak buah dan CV jugak...

    Hati -hari memandu on the road nanti...sambil dgr lagu raya..bestnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM,
      Alamakkk...kita dah lupa letak mana duit raya dorang tu..hihi

      Delete
  3. LA YE KE?
    TERHARU KITA TAU, HUHU
    TQ JM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Next year kita pulak hantar kad raya kt JM..

      Delete
  4. bestla dpt kad raya..akak xdpt sekeping pun.. selamat hari raya cik viva.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MizzTina,
      Takyah la bahasakan diri akak, kita segan lah..sebab kita pon dah tua...hahahah

      Delete
  5. bkn sng nk dpt kad raya skrg ni kan... hihiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nureen,
      Tulah, excited sngat msa dapat tu..hihi

      Delete
  6. Replies
    1. Aminnn...mintak2 tahun depan JM bg lagi..hahah

      Delete

Have a nice day... ☺