Thursday, 17 July 2014

GA :: GIVEAWAY 2014 by CIKVIVA..

Assalamualaikum...
Harini belog CV dah masuk tahun kedua...tak caya? Ni hah bukti dia..


Last year CV buat 2013 GA sempena setahun berbelog, so tahun ni pon sama jugak..tapi kali senang sket soalan dia..

Saya SUKA BELOG CIKVIVA kerana..................(nak buat karangan pon boleh, tapi jangan spam tau.. =) 

Tu diaaa...soalan berani mati ni, saja nak mintak puji-pujian sangat kan..hahah. Nak puji tak salah, tapi kalau sapa nak puji tu jangan melambong sangat tau...nanti CV riak, sombong, bongkak, takbur, berlagak pulak. Sapa nak jawab tu, tak pasal2 jadik dosa kering pulak...heheh


So, CV harap kawan2 sekalian dapat memberi jawapan yang SEIKHLAS HATI...heheheh

03 pemenang akan ditentukan selepas CV & team buat penilaian berdasarkan jawapan yg paling kreatif dari pandangan mata kami..walaupun aku sedikit nervous nak baca komen2 anda nanti..heheh

Senang bukan?? 

Jadik sapa yang sudi bolehlah komen KATA-KATA SEMANGAT untuk CV di ruangan komen beserta link blog anda untuk tujuan rujukan.

Tarikh tutup 31hb July 2014 (Khamis).

Yang Ikhlas
CV

7 comments:

  1. Happy anniversary CV:)

    Saya SUKA BELOG CIK VIVA kerana penulisan yang sempoi, tak terlalu "complicated" dan senang difahami. Boleh hilang rasa bosan dan geli hati sendiri bila baca entri-entri CV.

    Macam ni boleh tak, hehe... Mudah-mudahan dapatlah GA CV kali ni..

    ReplyDelete
  2. SY SUKA BACA BLOG CV SBB SAYA NAK SEKODENG KOT2 DIA ADA CITER PASAL SAYA,

    MOGA HADIAH KALI INI LENOVO SEBIJIK
    PERGHHHHHHHHHHHH

    ReplyDelete
  3. Saya SUKA BELOG CIKVIVA kerana penulisan sangat2 sempoi mudah difahami n santai bila dapat baca belog cv ni.... selain tu info yang dibagi sgt ringkas dan mudah difahami apa2 pon "appy anyvsry" ek Cik Viva pasni bleh interprem kan kete cik viva tu sebagai penama belog ni ;p

    gud luck!!

    ReplyDelete
  4. happy anniversary ..

    Saya SUKA BLOG CIK VIVA , sehari tak singgah macam tak best jer.
    penggunaan bahasa yang mudah difahami , blog bersih (bukan blog mana2 politik), dan bloglist yang aktif .

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun blog cv..
    saya suka baca blog cv..sebab boleh tau
    dua cerita sekali dengan baca blog cv..

    ReplyDelete
  6. Saya SUKA BELOG CIKVIVA kerana macam-macam cerita di kongsi di sini.

    Bukan blog CV je JM semua blog yang ada JM suka baca dan BW bagi menambah kenalan dan mengeratkan hubunga silaturrahim.

    Psst : JM suka baca bukan kerana ada GA atau Gift tetapi mmg hobi suka baca blog heeee..tak menang pun tak pe

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺