Monday, 14 July 2014

Lawan Menu Berbuka..

Ini kisah last week..aku & adik pompuan berbuka puasa kat kedai sambil layan drama KTAR kononnya. Oh ye..Indah dah kahwin dengan Abg Zen tau..tetiba aku jadik sebak time tu..huhuh


Ok, fine..berbalik pada cerita aku tadi..kami berbuka kat kedai tomyam yang terletak dalam taman perumahan abg aku je. Jarak nak pegi umah dia hanya 5 minit je..tapi eksen nak berbuka kat kedai la konon. Adik aku wasap gambar menu kat kat grup nak bagi dorang jeles..


Sekali abg aku reply menu berbuka dorang pulak...pehh..siap ada sup tulang lembu new zealand. Apalagi kalahlah kiranya menu kitorang. Pastu yang lagi best tu sebab dia ada budu & cili sebagai pelengkap menu.


So, dah siap makan semua, aku divert ke rumah abg aku untuk second round berbuka..sebab tak puas hati lauk dia lagi best...heheh

8 comments:

  1. waaa...nangis tengok..semua sodap2..
    boleh tahan makan..2nd round tu...penuh perut..:)

    ReplyDelete
  2. Hihi... pengelat betul. Itulah kalau terus ke rumah abang kan tak bazir duit. Tengok abang punya dish lagi hebat kan - foc lagi:)

    ReplyDelete
  3. Sedapnya. Boleh berbuka rumah abang pula tu.

    ReplyDelete
  4. Ahaha lawak lah CV, Pesal dari awal x g berbuka kt umah abg tue

    ReplyDelete
  5. hahaha..2nd round eh..kihkih..

    ReplyDelete
  6. Amboiii... tak mau kalah yer..

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺