Friday, 4 July 2014

OST Kerana Terpaksa Aku Relakan (KTAR)..

Dah lama tak follow drama2 TV lepas berakhirnya BKATC haritu. Sekarang aku tengah follow drama Kerana Terpaksa Aku Relakan (KTAR). Drama ini diadaptasikan dari novel jugak. Pelakon dia Izreen Azminda (Indah Halina) & Amar Baharin (Tajul Razin).


Mula2 aku kompius jugak sebab Izreen ni kan selalunya berlakon watak antagonis je..tup2 jadik heroin pulak. Pastu menjadik pulak kali ni gandingan beliau dengan Amar tu. Kira tahap layan lah sebab kalau termiss konfem aku kena carik balik kat tontondotcom.

Psssttt...ini bukan cerita pasal kena kahwin paksa macam selalu tu tau..hihihii


OST PATAH SAYAP (NADIA AQILAH)

Kerinduan dalam hati
Bagai ditusuk sembilu bisa
Ku tak sanggup menahan sakit di hati
Ku mengharap kesakitan ini sementara
Ku terjaga kau tiada disisi
Bila sedar erti cintamu padaku

Airmata yang mengalir
Menemani ruang hati ini
Namun kini ku tahu tiada yang pasti
Bila sedar erti cintamu

Patah sayapku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut disayapmu
Ku mensyukuri
Limpah hidup

Pernahkah..
Pernahkah engkau terfikir
Fikirkan tentangku sakit merinduimu
Tak mampu tak mungkin aku mampu
Menahan beban sakit 
Hidup tanpa dirimu

Patah sayapku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut disayapmu
Ku mensyukuri
Limpah hidup

#tvtvjugakmaghribjanganlupa..hehehe

22 comments:

  1. Replies
    1. Ye..i know..sejak bisnes kencang ni korea pun dh tak layan dah...haha

      Delete
  2. Cite novel yg mcm takde dlm dunia realiti...haha..
    Terlampau romantik sgt si tajul razen tu..mcm xde dlm dunia realiti..kakaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama kaori,
      tulah..romantik camtu wujudke? dalam drama/novel bolehlah..heheh

      Delete
  3. Ohh ni lah cerita abang zin tu yer.. adoiii hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaza,
      yup..nilah dia abg zen yang di gembar gemburkan selama sebulan ni..

      Delete
  4. tula kan..follow gak drama ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mar,
      harini last episod..jgn termiss pulak..

      Delete
  5. abang zaiiinnggg i lap u..hahhaha tak penah tinggal lgi tonton KTAR ni syokkk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kopiolimauice,
      lau termiss takpe, leh tonton kat intenet sajo..tapi x best sebab tak sama macam tengok kat tv..hihi

      Delete
  6. Kwn kt opis pun ramai yg follow citer ni, Jm? tak lah pulak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM,
      Tau dah..JM mana layan cite melayu ni...hihi

      Delete
  7. Kak Azie tak follow sebab dah baca novel tu 2 kali. Jadi tak mo tergoyah. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak azie,
      Dorang ckp ending x tak sama mcm dlam novel..novel lagi sedih..

      Delete
  8. Ros memang peminat setia drama ni!

    ReplyDelete
  9. besh kan cite ni.layannnn jer ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rohani,
      Tak sangka best pulak...tu yg tetiba sangkut tu..hihi

      Delete
  10. memula dulu follow..tp skang nie dh lost dh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Falsya,
      Heheh...takpe qisha tak suka mama dia layan tv je tu..

      Delete
  11. Kakak kalau bab cerita tv memang susah sikitlah. Kalau anak dara macam CV memang senang tak ada anak ikut tengok. Lagipun waktu tayangan masa solat maghrib di JB rasa kakak itu yg tak ada peluang buat org JB...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie,
      Tak tau lah nape tv3 suka siar cite2 best smua slot yg pukul 7..lau start 6.30 pun ok jugak rasanya.

      Delete

Have a nice day... ☺