Monday, 18 August 2014

Beraya kat RUMAH TERBUKA..

Weekend yang padat dengan aktiviti beraya di rumah terbuka. Sabtu ada 03 jemputan, seronok dapat jumpa kawan2 lama..pastu.melepak sampai habis cerekarama Berikan Aku Jilbab malam sabtu tu...hihi

Inilah geng2 futsal kami dulu, tapi semua dah gantung kasut sebab bizi dengan komitmen masing2..


Pastu semalam IRFA ajak beraya umah blogger kak Azwa kat Putrajaya pulak. Alhamdulillah perjalanan kali ni kami berjalan lancar & tak sesat macam selalu...hihi. Jumpa blogger acik erna sekali dengan ucapan "Akak, tat nenas tu memang sedapp, mabelesss!!"


Disebabkan rumah akak tu dekat sangat dengan tasik Putrajaya, apa lagi sempatlah kami menyinggah kejap sebelum balik tu untuk berposing ala2 nak masuk ruangan kembang setaman gitu..cantik sangat view dia..tetiba rasa nak jogging je haritu..heheh


7 comments:

  1. bestnyaaa.. tak gi mana2 lagi umah terbuka raya ni

    ReplyDelete
  2. Salam kenal Cik Viva,
    Bestnya pergi open kawan Blogger kan.. akak tak jumpa lagi acik erna ni.. :)


    Akak follow #172 jemputlah ke blog kecik akak ye :)

    ReplyDelete
  3. ala dah sampai sini boleh hallo2 sue kan..sue kan kat putrajaya jugak

    ReplyDelete
  4. sambil beraya, sampbil jenjalan :)

    ReplyDelete
  5. weekend memang fulll dengan jemputan...selagi tak habis raya....raya lah sampai lebamm kan..hehehe

    ReplyDelete
  6. sronok bila tiba nya syawal perut confirm full dgn jmputan open house ;p

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺