Friday, 29 August 2014

Saya Anak KAMPUNG..

Mak datang semalam sebab nak pegi kenduri kat umah makcik weekend ni. Nak tau apa buahtangan yang mak bawak untuk kami adik beradik???

Ni diaaa....


Pesanan untuk aci cleaner kat opis aku... "Maafkan kami, sebab tak berdaya melawan godaan PETAI ni..hukhuk"

12 comments:

  1. Kalau makan waktu hari kerja memang cleaner menanggunglah bau "harumnya" itu. Kesian aci tu..

    ReplyDelete
  2. wahh sedap tue... walaupon baunya akan kuat ditinggalkan

    ReplyDelete
  3. hahaha... pesanan untuk aci cleaner tuh memang kelakar. huhuhu

    ReplyDelete
  4. mak aiii sedapnyeeee petaiiii..

    ReplyDelete
  5. cleaner ok lg...tp kwn2 staff lah hahah mau tya woii sape mkn petai ni busukk hahahaha

    ReplyDelete
  6. ACI KATA 'TAKPA, TAKPA, ADIK PUNYA PASAL, SUMA OKEY'

    ReplyDelete
  7. sedap nih.... cube mkn beras mentah tu... boleh kurangkan bau tau... cube lah

    ReplyDelete
  8. petai jeruk ke tu cv..sedap petai jeruk kan

    ReplyDelete
  9. pernah dgr petua kalau nk kasi hilang bau petai tu..lepas makan..makan terung x kisah lah terung masak apa pun..mulut x berbau nanti

    ReplyDelete
  10. yg tengah2 tu petai dgn tempoyak ke?? hahhaha ni la ulam paling terbaikkk ;p

    ReplyDelete
  11. petai..petai...pujaan hati beta sejak2 preggy ni huhuhu

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺