Friday, 8 August 2014

Potluck SYAWAL..

Pagi ni ada potluck sempena majlis Doa Selamat kat office baru kami. Semua juadah tu dorang pakat2 masak kat rumah kecuali kuah lontong tu je dorang masak kat office pagi tadi..


Tengah hari nanti tido jelah jawabnya kalau dah makan macam2 ni..

7 comments:

  1. erghhh!!..lontong..first time tahun nie raya xdpt makan lontong...

    ReplyDelete
  2. meriah menu nya..mmng mentido je la ek perut dah full! ;p

    ReplyDelete
  3. Wah dah ada potluck...best2..cheq da tak hbs lg puasa 6

    ReplyDelete
  4. meriahnya..mcm2 makanan ada..
    kat ofis ntah bila nak buat potluck ni

    ReplyDelete
  5. kat opis ni pun dah 2 hari berturut ada jamuan raya...heaven hikss

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺