Monday, 27 October 2014

I LOVE CAT..krikkrikkrik

Aku bukan benci suka kucing..aku tau yang kucing tu adalah haiwan kesayangan Nabi Muhammad Swt. Tapi aku cuma tak selesa bila time ia nak menggesel tu cth bila kat kedai makan...memang terperanjat smpai nak terbalik meja makan dah. Tapi aku takdelah sepak terajang dia balik. Aku bagi dia makan sket supaya dia tak kacau aku dah..

IRFA bela kucing jugak tapi kat luar rumah je, dia memang sediakan makanan kucing tapi tak bagi kucing masuk rumah..so tiap petang kucing2 tu akan datang makan Friskies kat luar rumah dia...

Aku pulak walaupun aku tak boleh mengadap sangat dengan kucing hidup ni, tapi aku suka pulak mengadap kucing belaan aku kat dalam henfon ni. Kejap2 check kot2 dia nak buang air kecik atau dah masa untuk bagi makan.. main game banyak2 sebab nak collect duit beli makanan/pakaian & deko rumah dia...giler kann?? hahahah..


Dulu bela POU sekarang bela TOM pulak...heheh

6 comments:

  1. Saya suka kucing tapi x berani nk pegang kucing... Geli pun ade...

    ReplyDelete
  2. rumah saya penuh kucing terbiar :)

    ReplyDelete
  3. Hahaha... kakak ingatkan kakak aje yg takut kucing:)
    Tapi bela kucing dlm handset anak kakak pun rajin tau... macam CV buatlah mandikan, kasi makan dsb:)

    ReplyDelete
  4. kucing ni bleh beranak pinak tak? hehhe

    ReplyDelete
  5. bhahaha bela la jugak kan.. walaupun Tom :D

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺