Tuesday, 28 October 2014

KASUT KESELAMATAN

Semalam opis kami dapat stok KASUT KESELAMATAN. Maklumler sejak dua menjak pindah opis ni, selalu kena turun naik warehouse..buat audit & check stock. Jadi untuk menjaga kesejahteraan sejagat terpaksalah kami request KASUT ni sorang satu. Tapi takdelah kena pakai selalu..time nak turun warehouse jelah..


Tak sangka merasa jugak pakai KASUT KESELAMATAN ni walaupun keja admin je..heheh

10 comments:

  1. Kalau hari2 pakai kasut keselamatan nie gie keje xyah pikir nak beli kasut dh..heheh..

    ReplyDelete
  2. keselamatan diutamakan... kaki pon kena jaga jgk..

    ReplyDelete
  3. cantik kasutnya...tapi berat skit kan eh, ke ni yg lain ;p

    ReplyDelete
  4. a'ah. xyah serabot da pikir nk beli kasot baru ke ape. hehehe

    btw, Sya br follow cni. nnti free, visit/follow Sya jugak ek~
    sya-orked.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Salam kenal..

    teringat dulu zaman kerja kena masuk site.. kalau hari Jumaat pakai baju kurung, then pakai pulak safety shoe nih... lucu pulak kalau ingat semula

    ReplyDelete
  6. adeii..safety shoes..ari-ari akak pakai sebab lalu lalang plant & production...memang hilang keayuan..hehe

    ReplyDelete
  7. ini kasut tending anjing sure melayang. tak leh melawa lah yee... tak pe.. safety first ye..

    ReplyDelete
  8. apadiaa kasut keselamatan ni..?? perlindungan dari terpijak paku ke kaca ke gitu ke..?

    ReplyDelete
  9. cantik jugak kasut keselamatan ni..
    cam boleh bawak pegi jalan2 je..hehe

    ReplyDelete
  10. Safety first..tak gitu?.cantik kasut tu

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺