Wednesday, 26 November 2014

CER TEKA..CER TEKA..

Harini sebenarnya aku dah beli SARAPAN NASIK LEMAK. Tapi nak dijadikan cerita, ada hamba ALLAH ni offer NASIK ni kat aku...sedekah katanya...alhamdulillah...

Semoga murah REZEKI beliau...aminn


CER TEKA...CER TEKA...nasik apa??? heheheh

27 comments:

  1. Replies
    1. kopiolimauice...
      yess...tepat, 10 markah utk anda.. =)

      Delete
  2. Haaaaaa... Nasi semalam! He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. scdha,
      nasik terbang kah?? ehh taklah.. =)

      Delete
  3. Bestnya kena belanja..rezeki tu kan cik viva :)

    ReplyDelete
  4. Eleh.. ini mesti nasi dagang gulai ikan aye/tongkol:)
    Rezeki dpt foc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie,
      ehh camana akak tau ek?? cewahhh....

      Delete
  5. Sedapnya ... tambah sedap bila orang belanja... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakcik,
      Alhamdulillah...bertambah2 sedapnya...

      Delete
  6. Replies
    1. falsya,
      nasik dagang ikan tongkol nih...dappp

      Delete
  7. nasi dagang nieh....lauk nasik dagang tuuuu.....

    rezeki terpijak gituuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaklieya,
      nasik dagang ikan lagi best kan...bru kena dgn jiwa pantai timo

      Delete
  8. nasi dagang jugak.. tak pon nasi jagung!~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fify,
      nasik jagung dh lupa dah caner rupe dia...hihihi

      Delete
  9. ni mesti nasi dagang sbb ada ikan tongkol

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM,
      Betullll....sila PM untuk hadiah...kikiki

      Delete
    2. Yehoooo dpt hadiah ke ahahaha. Thank tau inner magic tu, really like it sbb mmg pakai :-)oooo dpYe

      Delete
    3. uit..
      sama2 JM.. strategi pemasaran tu, leh order lagi kalau nak...hahahah

      Delete
  10. Replies
    1. kaknieda,
      hahah...takdelah, nasik dagang je...naik keta je nasik ni...

      Delete
  11. kalo kat sini lauk diorang letak dalam nasik tu terus..tapi kecik je la ikan tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nick,
      Ye, tapi lau2 lambat makan, nanti nasik jadik kembang kena kuah dia...

      Delete

Have a nice day... ☺