Friday, 7 November 2014

Drama Korea :: MY LOVELY GIRL..

Sapa layan drama korea nih???  kasik sep sket...heheh


RAIN is back..... ^ ^

15 comments:

  1. saya!!!!!... mmg kita peminat rain...hihiihi..

    ReplyDelete
  2. Nekcik tengok The Two Mothers!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekcik,
      Tak perasan pulak drama TTM ni..

      Delete
  3. Me! Setiap minggu tak pernah miss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niL.
      Okay...sila pilih hyun wook @ shi woo.... =P

      Delete
  4. Drama Korea?? belum pernah layan... kalau gi dapor tu ada orang bukak kat TV tu adalah terpandang sikit sikit... orang Korea ni semuanya muda2 kan... mak ngan anak sama je muka... sebaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. AB,
      Awet muda kot...hehe...dah ler smua slim melim...jeless

      Delete
  5. Anak-anak dara kakak sejak dah habis periksa ni memang melayan drama aje.
    Tak tahulah drama ini mereka tengok ke tak...
    Kakak memang tak pernah CV. Dah malas - dah tua agaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie,
      Yang ni cite drama mudimudi...tapi kalau korea byk kisah keluarga biasanya..seronok melayan...

      Delete
  6. Replies
    1. JM,
      Dah macam lagu..mimimimimi.....heheheh

      Delete
  7. me pun layan drama ne..bukan sebab jalan citer tapi sebab nak tgk rain hehehe..gile comey kalau dia senyum :D

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺