Thursday, 20 November 2014

Jom TERBANG...

Lets fly with US....



21 comments:

  1. alamak tgu cik B lah bln depan caner..lau bajet ok boleh lah terbang..tp bln ni ngan bln dpn..byk nak kena settle down huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakEL,
      Ye..bulan ni dgn bulan depan budak2 nak masuk sekolah pulak..banyak pakai bajet tu...takpe, ada rezeki boleh je terbang di awann...

      Delete
  2. bestnya kalau boleh terbang..nak gi mana ek..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. SURA,
      Cuti-cuti Malaysia pon boleh...sy ke Langkawi next week...hehe

      Delete
  3. salam cik viva..

    wana nak bagitau yang hadiah keychain dah sampai kemarin..thanx banyak ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi WANA,
      Dah sampai dah? Jauh terbang tu..merentasi lautan...heheh

      Delete
  4. bestnya
    dapat terbang di awan
    bila lah agaknya ^_^

    ReplyDelete
  5. Tak sanggup lagi nak tengok promo2 semua nie hahahhaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. TT,
      Bila tengok rasa nak terbang ehh... =)

      Delete
  6. tadi sempat rembat tiket langkawi januari depan.. Adeii baca tak isu MAS yang kita beli tiket ni secara tak langsung tersubsidi arak yg depa serv utk non muslim.. nasib baik xde nak guna MAS buat masa terdekat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh gitu ke? ada dengar jgk pasal tu
      tp Mas je ke yg ada isu pasal arak?
      macam mana kes hotel, Giant, Tesco dn yg lain2 yag jual arak?
      ker tak sama kes?

      Delete
    2. Ye..tidak adil rasanya utk hukum Mas pasal tu..padahal banyak lagi kompeni besar2 yang terlibat dgn jual beli arak ni..tapi kenapa Mas saja je yang kena hentam..renung2kan.. #peacenowar =P

      Delete
  7. Wah murahnya...tp kena tgk budjet dan cuti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheqda,
      cuti tahun ni dah abis...kena travel next year lak...heheh

      Delete
  8. dah booking... hehhee bln 3 punya 1st time nk naik MAS ;P

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺