Friday, 21 November 2014

MEE KARI in da house..

Bersemangat kakak2 opismate aku hari ni nak masak MEE KARI untuk makan tengah kami. Aku pandang dari kejauhan je sebab tugas mengopek isi kerang dah terlaksana semalam..harini nak cuti masak...nak jadik customer pulak...

Kak...MEE KARI satu ye....ikat tepi =P


Jemput tengok ye....okbai

13 comments:

  1. KITA PUN NAK SATU, KERANG LEBIH YE
    INCLUDE DELIVERY BAPE EH?

    ReplyDelete
  2. nampak sedap. kuah sedap sedap lah mee dia . kalau kuah tak sedap tak sedap lah mee kari

    ReplyDelete
  3. Terliur dgn mee kari cik viva ni

    ReplyDelete
  4. huhuhu sedapnya
    lama x masak mee kari
    uols mai umah tulun masakan hehe

    ReplyDelete
  5. Where is this stall ? Looks really really sedap

    ReplyDelete
  6. mee kari kalo takde kerang tak umph! kan??

    ReplyDelete
  7. assalam
    salam kenal
    singgah dr blog kopiolimauice

    sedapnya.peberet ni mee kari.tp masih bpantang makan mee.huhu

    ReplyDelete
  8. Nak juga Mee Kari satu. Mee lebih kari pun lebih!

    ReplyDelete
  9. Favourite food nih...terbaikkk

    ReplyDelete
  10. i loveeee mee kari... next makan2 nak buat mee kari lah...

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺