Tuesday, 11 November 2014

Nilai RM50..

Dulu kalau meter ni dah tinggal 2 takuk, aku topup RM50 je terus berdesup meter naik sampai ke paras syiling. Tapi sejak dua menjak ni..bila topup dengan nilai yang sama ini je yang aku dapat..sabor jelah..


Alaa..20 sen je, tapi dengan nilai 20 sen tu boleh beli plastik Jayen setiap hari sabtu..betul tak? heheheh

#sakitpulakatikitewak

17 comments:

  1. Sama....sama...huhuhuhu. Dulu, kalau ada 2 takuk lagi...isi 50 tu pun kadang2 siap melimpah lagi.... Sekarang...nak capai takuk terttinggi pun tak mampu...huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. haihh..gitu la kan..byk gak beza sebenarnye..

    ReplyDelete
  3. Memanglah semua rakyat sakit hati
    "org besar' aje yg tak sakit hati dik..

    ReplyDelete
  4. walaupun 20 sen kesan cukup besar,,jika dulu full tank RM60 tetapi sekarang RM80 baru Full..huhuh..mintak oh minyak

    ReplyDelete
  5. k.el lagi sakit hati
    dulu ms k.el studi..lau ada ms k.el akan balik kpg..
    Isi minyak 2x4= 8 ringgit boleh balik penang-kuala kangsar naik motor
    skrg isi RM4 setengah takuk..sipi2 je setengah adoiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  6. lepas ni sila top up RM70 ya...hahaha

    ReplyDelete
  7. ape la sgt 2osen ye?? hahhahaa pasni isi air je ;)

    ReplyDelete
  8. kesian kan... kena start naik basikal lah macam orang Ostolia sana... tapi kat sana memang beskal-friendly punya bandar... kita?? aduhhhhh.... lepas ni bela kuda lah

    ReplyDelete
  9. sekarang dah tukar beli minyak pakai liter-liter. ada stesen minyak yg tak cukup liter tau....

    ReplyDelete
  10. skrg rm50 akak isi dpt lah penuh tahan la 5hari keje kalu tak jln supink2 ke sana sini... huhuhu kalu dulu rm50 tu blh la seminggu lbh

    ReplyDelete
  11. Tulah ingat tahun 2008..rm70 dh penuh tangki..skrg penuh tangki mau seratus lbh..tu pun myvi jea

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺