Friday, 16 January 2015

ISTANBUL VS CAPPADOCIA..

Rasanya aku ada cite kot yang officemate aku ada pergi TURKI awal tahun aritu. Selalunya sapa2 yang pergi travel @ jalan2 makan angin mesti bawak balik souvenir untuk kawan2 opis tak kira besor atau keciknya tanda ingatan itu...

So aku dapat ni...heheh


Tapi ekceli aku bagi beliau sket duit LIRA dari balance masa aku pegi sana dulu. Aku kirim belikan FM CAPADOCCIA sebab aritu aku beli FM ISTANBUL je. Masa tu aku memang ingat duit LIRA aku dah habis, tapi bila dah balik MALAYSIA time nak mendobi tulah aku terjumpa duit kertas LIRA ni dalam poket seluar. Cess..kalau taw dah konfem aku habiskan beli souvenir banyak2..huhh

Best giler tengok dia post pic masa kat sana sebab masa tu dah SNOW. Salji turun macam kapas tapi sejuk menusuk ke tulang...pheww


DO YOU WANT A BUILD A SNOWMAN???

9 comments:

  1. wah teringin utk ke Turki ni.. dalam list dah tempat utk dilawati in shaa Allah

    ReplyDelete
  2. nak kumpul duit banyak banyak pergi turki. ahaksss :D

    ReplyDelete
  3. tingin sesgt nak ke turki ngan istanbullll..tp mahaiiii..hehe

    ReplyDelete
  4. tak order lokum kt member ke hehehe tetiba tigt drama 'lokum untuk mama' lakonan abam sado =)

    ReplyDelete
  5. dalam listtt tapi tak tahu tahun bila boleh pergi HAHHAHHA

    ReplyDelete
  6. bile lah dpt g sne ek...kna cpt2 penuhkan tabung ayam nih..

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺