Tuesday, 24 February 2015

Deko - Deko PELAMIN..

Sabtu lepas, abang aku kol mintak tolong hantarkan akak ipar aku pegi mekap pengantin kat Bangi.

Oh ye..kalau sapa nak tau akak ipar aku memang keje mekapkan PENGANTIN. Dulu dia buat partime je sebab tapi skang dah full time dah buat job ni. Housewife + mekap pengantin gituu..

Aku pun pegilah umah dorang cam biasa nak pikap. Rupanya kali ni lagi meriah sebab ada customer ambik pakej mekap + pelamin sekali. So kami bergerak ke rumah pengantin konvoi dengan lori angkut barang pelamin tu.

Sudahnya aku terjebak dengan deko2 pelamin la pulop...hahah.

Kebetulan pulak haritu salah sorang dari hero kembar dorang meragam sebab tak sihat, terpaksa ler bawak jugak baby ke set..


Tengok lah ni...bila suami isteri bergabung meletop.. Sori ye abe, kak...gambar masuk belog aa...heheh


Aku pulak tukang kepak2kan bunga plastik & pastu sangkut kat tirai belakang tu. Amacam?? terer tak aku?? ngeeee...


Ok siap dah. Aku suka sangat dengan bunga kat tepi pelamin tu...siap buat wallpaper kot gambo bunga tu...hehehe


Eksklusif kali ni, aku perkenalkan akak ipar aku....taraaaaa...


Sesapa nak tempah pelamin atau berminat nak ambik khidmat mekap2 dari beliau boleh ler contact no tu..okay.

#nampak tak sapa yang like pic tu...kikikiki

6 comments:

Have a nice day... ☺