Friday, 13 February 2015

Novel & Drama :: TEMAN LELAKI UPAHAN..

Drama CINTA ISTIKHARAH (Zul Ariffin & Faye) dah berakhir JUMAAT lepas. Boleh pulak sama timing dengan siaran langsung FINAL MAHARAJA LAWAK MEGA 2014. Konfem lah aku tengok Final MLM tu, lagipun tak minat sangat drama tu walaupun hero abam sado..ntahlah tak tau nape, rasa macam tak menambat jiwa aku..heheh

Tahniah Kump ZERO atas kemenangan anda..walaupun aku lebih suka lawak dari SEPAHTU. Setakat minat pastu gelak terbahak2 tapi tak mengundi, kirim salam jelah...hahaha

Drama terbaru slot Akasia kat TV3 sekarang ni adalah TEMAN LELAKI UPAHAN adaptasi NOVEL lagi..


Harap jalan ceritanya oklah walaupun heroin dia selalu bawak watak antagonis ni...(ekceli tak minat sangat pom...hehehe)


4 comments:

  1. Jalan cerita novel, ok juga....

    ReplyDelete
  2. hero ok dah, heroin fail
    tak menarik minat utk menonton

    ReplyDelete
  3. Hero dan heroin tak familiar sangat

    ReplyDelete
  4. pelakon pompuan tu tak kenal laki tu ok la bleh layan...

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺