Monday, 23 February 2015

TAMBAH KOLEKSI FM LAGI..

Beliau ni bukan officemate aku tapi rakan sekerja di department yang lain. Awal Feb aritu beliau telah menjejakkan kaki ke BEIJING, CHINA. Ekceli aku pon tak penah sampai sana tu, rasa berminat jugak bila tengok gambar snow kat sana. Biler lah agaknya dapat cover belah2 oriental pulak ye..hehehe

So, aku dapat benda ni...dengan ingatan tulus ikhlas dari beliau..  #CEKELATUDANG.


Terima kasih CIK ZAZA...nanti nak pegi mana2 jangan lupe ajak i hokayy...ngeee

7 comments:

  1. Coklat udamg tu coklat Kak Azie masa kecik. Bolah makan terus dgn balutan jeli yg mcm kertas tisu tu (sebenarnya agar agar). Adoiii sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak azie, tp yg dulu lagi sedap, ni keras sikit dan takde kulit jeli nipis cam plastik tu

      Delete
  2. cokelat udang tu rare kot igt zmn budak2 dulu ;)

    ReplyDelete
  3. besor nye cekelat udang...cekelat zmn kecik2 tu...nostalgic

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺