Monday, 23 February 2015

TOP..TOP..TOP..MELETOP KE TIDAK??

Cuti raya cina 4 hari dok melepak je kat rumah...kohkohkoh. Oh ye..petang Sabtu pegi tolong orang pasang pelamin kejap kat BANGI. Nanti aku stori pasal tu dalam next entri...heheheh

Semalam pegi umah IRFA ,tapi balik awal sebab nak tengok cite feberet kat tv3 tu tajuk ASAM PEDAS UNTUK DIA (lakonan SHUKRI YAHYA & DAYANA ROZA). Aku suke hero dia...muke cam JERICHO ROSALES katenya..hehehh


Pastu malam tu sambung pulak tengok ANUGERAH MELETOP kat tv astro....dengan tagline angkat tangan meletop...angkat tangan...


Pemenang hanya dibenarkan bagi 5 patah perkataan je untuk ucap tenkiu ke hape untuk peminat. Takdelah macam aku tengok satu anugerah kat korea hari tu..lama giler dorang bagi ucapan dah macam baca biografi hidup je siap nangis2 lagi. Kalau kat malaysia dah lama show tu over run..huhu


Johan paling menjadi kot malam tadi untuk part AWIE / ERRA & JAMAL tu...bagi aku kelakar kot. Aku rasa memang patut beliau menang besar malam tadi..rasanya 3 anugerah kot dia sapu. Maklumlah nama pon JOHAN...walaupun aku tak suke sangat dengar JOHARA PAGI tu...bingit telinga asyik dengar dorang gelak je 


Neelofa cantik sangat malam tadi...

Errr...sapa dah beli tudung NAELOFAR?? bleh PM IRFA kalau berminat.. #PROMO

4 comments:

  1. yeayyy johan mlm tu betul2 johan kan..mmng klakor ;p

    ReplyDelete
  2. suka suka suka johan menang
    iols mmg suka johan..lawak dia mmg spontan abis n lawak abis
    bukan mcm org tu terkinja2 mcm sotong hahaha

    tp mmg kelakar siot johan smlm..
    dia dok melawak2..tiba announce nama di as top top letop...terus astagafirullah hahahah

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺