Tuesday, 17 February 2015

WHATSAPP LAGI...

Pagi tadi dengar kat HOT FM, topik pagi pasal WHATSAPP GROUP. Ada satu pendengar tu cakap beliau ada lebih dari 50 grup whatsapp...mak aihh.. caner dia handle tu???

Kita yang ada 4/5 grup ni pon tak terlayan..asiklah dok CLEAR CONVERSATION je...hehehe


Aku suka emoticon yang last tu....bikin panas je kan...hahahah

7 comments:

  1. hehehhe.... itu kalu wasap laki akak yg lst tuh tp dia tak bls mmg pastu dpt lah wasap panas.... trs laju2 dia bls hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...kengkadang, mcm2 citer yg ade kt wassap grup tu...time keje pon kengkdg diorg duk wassap...hahadoi...

    ReplyDelete
  3. saya x de whatsapp buat masa ni . ada sekejap dulu ... rasa blm bersedia diganggu ...

    ReplyDelete
  4. penat sbnrnye de byk grup..cepat je bateri abes..nk clear conversation lagi..tambah rutin lagi..hehe
    *salam kenal*

    ReplyDelete
  5. huih klu smpi 45 tu 24jam ke dia nk kna cas hp dia...

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺