Thursday, 9 April 2015

GA :: GIVEAWAY SUKASUKI 2015..JOMM!!!

Harini CV ada entri spesel...hmmm

GA SUKASUKI 2015...

Soalan dia....takde bunyi pun...heheh

" Minggu lepas CV ada terbeli henfon haritu...(masih bau kedai..hihihi) 

Jadi soalannya adalah "APAKAH JENAMA HENFON BARU CV?? "

Klu:


Jawapan yang paling TEPAT & BERNAS akan menerima hadiah COMEL + IKHLAS dari CV..

Sapa yang sudi join, boleh komen macam biasa..

1) JAWAPAN 
2) EMEL ADDRESS (nak bagi kat abam posmen nanti, jika andalah pemenang yang dicarik)

Tarikh tutup 
30 APRIL 2015

Ini bukan entri nak menunjuk ye....kalau sapa yg kenal CV, harap maklum sangat yg CV ni bukan kaki giler gajet yg riban2 ni. Pegi travel selalu pom hanya bawak kamera digital je...hukhuk

6 comments:

  1. SAMSUNG..btul kan..heheheh
    salwa@infra.gov.my

    ReplyDelete
  2. saya pun mahu teka, boleh ka kakak?

    ReplyDelete
  3. samsung kan? model apa tak cam pulak..

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺