Thursday, 3 September 2015

SEPT2015 :: BUKU BARU..MUKA SURAT BARU..KIPIDAP..DONGIBAB..

Assalamualaikum semua...aku kembali bersiaran selepas 02 minggu cuti bermuhasabah diri @ berhibernasi. Harap ada yang rindu...heheheh


25hb Ogos (Selasa)

Hari terakhir kami kat opis, not so bizi cuma aku clearkan apa2 backlog yg ada je. Taknaklah ada isu berbangkit nanti. Hati rasa sayu plus sebak sangat sebab terpaksa tinggalkan semua kenangan kami kat sana..uwaaaa

Konfem aku akan rindukan semua akak2 opis semua lepas ni...sebab lepas ni dah susah nk jumpa dan kalau jumpa pun mungkin dah tak seakrab sekarang..percayalah..

Miss u pc... #rindunakketukketukkeyboard


 26hb Ogos (Rabu)

Lapor diri jap ke pusat ECC (Exit Centre) untuk buat semua urusan clearance & penyerahan kembali apa2 hak kepunyaan syarikat. Jumpa IRFA kat sini...gelak2 sambil mengimbas memori masa mula2 aku masuk keje dulu..kelakar lak..heheh

Dah tinggal sarung je..id semua dah kena bagi balik kat dorang...huhuuu

"Pulangkan..pulangkan...pulangkan....."kata MK


27hb Ogos (Khamis)

Officially sebagai penanam anggur terhormat. Tapi aku tetap bangun awal macam nak pegi keje gituu. Maklumlah dah terbiasa bangun time2 camtu..

Nak habiskan masa satu hari tu serius bosan gilerr. Feel dia lain tak sama macam hari cuti aku biasa. Tengok TV..pastu TV tengok aku...jap2 tenung ceiling sampai nak tembus bumbung..

28hb Ogos (Jumaat)

Hari kedua sebagai penganggur terhormat. Rutin masih sama cuma eksaited nak tggu petang sebab malam tu kami ada last farewell kat SAMA-SAMA HOTEL, KLIA.

Kiranya ni perjumpaan terakhir kami sebelum masing2 punya kerjaya baru. Best sgt rasa bila dapat borak2 dengan dorang..mcm dah setahun tak jumpa...hahaha

Kelakar bila masing2 dapat hadiah EXCHANGE GIFT tu. Kena paksa bukak hadiah time tu jugak. Nasiblah sapa yang bagi hadiah yg tak sepatutnya tu..hahaa. 

Ada yg dapat mangkuk tingkat, periuk comel..hehee. Aku dapat frame ala2 ikea gitu..tq pada yg memberi..


~ Pantun dua kerat ~

" Bergelak-gelak dahulu..menangis-nangis kemudian...huhuu "

Pada new co staff...KIPIDAP!!
Pada old co staff...DONGIBAB!!

2 comments:

  1. Bergelak-gelak dahulu..menangis-nangis berhuhu tidak perlu hihi

    Aishah

    ReplyDelete
  2. sedih pula baca n3 cik viva kali ini......... Lepas ni kerja kat mana? sentiasa post n3 lagi tau......

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺