Tuesday, 2 February 2016

10 BINTANG UNTUK FILEM BAJRANGI BHAIJAAN..

Dikala peminat filem hindustan masih lagi demam DILWALE (SRK & KAJOL) tu..jangan lupa tengok filem BAJRANGI BAIJAAN lakonan SALMAN KHAN..


Mengisahkan suka duka perjalanan PAWAN (SALMAN KHAN) dari INDIA nak hantar MUNNI @ SHAHIDA (budak kecik yg comel tapi pekak bisu) untuk balik semula ke PAKISTAN. Banyak konflik berlaku disebabkan pergolakan antara negara INDIA & PAKISTAN.


Sedih masa ni sebab MUNNI tertinggal keretapi  yg nak balik ke PAKISTAN disebabkan dia turun sekejap nak selamatkan anak kambing tersepit. Dia dah la takleh bercakap..hanya mampu melambai2 je panggil mak dia..


Masa ni geram pulak aku tengok si PAWAN ni...sebab terlampau baik & lurus. Dorang dahla menyelinap masuk ke PAKISTAN melalui terowong bawah tanah...boleh pulak dia berkeras nk tunggu kat situ sebab nak mintak izin dengan askar pakistan untuk masuk ke negara tu.. 


Setelah berjaya melepasi pelbagai halangan akhirnya MUNNI @ SHAHIDA berjaya balik ke rumah beliau yang terletak di kawasan pergunungan di sana. 



Bila last2 cite tu MUNNI berjaya menyebut nama PAWAN..



Memang sedih gilerrrr masa ni..tak semena-mena air mata aku mengalir...huhuhuu




Nak cite lebih2 pun nanti tak best rasanya...korang kena tengok sendiri eh...konfem tak menyesal...

6 comments:

  1. Tk nyesal tgk wpun cuma layan di skrin henpon

    ReplyDelete
  2. Mak tiga kali tonton filem ini - tetap juga sedih...

    ReplyDelete
  3. tengok separuh je hARI TU...HUHU

    ReplyDelete
  4. As Salam,

    Ada substitle ke? macam best je

    ReplyDelete
  5. mmg best... airmata tumpas juga..:(

    ReplyDelete
  6. alaaaa tak berkesempatan lagi nak tengok..

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺