Monday, 29 February 2016

ENTRY 29 FEBRUARY..

Entry ni aku anggap sebagai penutup bulan Feb ni memandangkan sekarang ni berkesempatan update belog ni pun sebulan 2/3 kali je...huhu

12 Feb 2016 bersamaan hari Jumaat yang mulia maka dengan rasminya kami dapat adik ipar baru...ehehe.

Majlis sederhana je sebab sebelah lelaki kan...takde pelamin pun...


Alhamdulillah majlis berjalan lancar seperti yang di rancangkan...mak aku agak penatlah sketlah sebab kami adik beradik (kecuali pengantin) semua balik kg sehari sebelum majlis..nasib baik kenduri sebelah lelaki je..


Selamat Pengantin Baru Ichik & wife...semoga bahagia sokmo..

Welcome to our family... #adikipar

5 comments:

  1. Tahniah dapat adik ipar.....
    Lama tak berblog ya...... busy kat tempat baru ke CV

    ReplyDelete
  2. Kakak ingatkan tadi weddingnya hari ini:)
    Alhamdulillah... tahniah dpt adik ipar baru.

    ReplyDelete
  3. Belah lelaki selalunya ..
    Orang panggil majlis menyambut menantu CV..
    Tu kekadang majlisnya simple ajer..

    ReplyDelete
  4. Belah lelaki selalunya ..
    Orang panggil majlis menyambut menantu CV..
    Tu kekadang majlisnya simple ajer..

    ReplyDelete

Have a nice day... ☺